Reklamné predmety firmy CreoCom sú vďaka originalite úspešné aj v zahraničí

Veľmi dobrým nástrojom ako ukázať zákazníkovi, že vám na ňom záleží je malý darček ako USB kľúč, reklamné perá, diár alebo kalendár. Takéto malé potešenie predstavuje pre firmu zanedbateľný náklad, ktorý však často pripomína zákazníkovi vašu spoločnosť. Firma CreoCom sídliaca v Trnave a jej dvaja zakladatelia Martin Bušo a Martin Hlavatovič posunuli reklamné predmety na vyššiu úroveň a ich produkty sa presadili aj v zahraničí.

Jedinečné reklamné predmety

Spoločnosť CreoCom vznikla pred viac ako 11 rokmi počas štúdia na vysokej škole. Práve tam dali Martinovia hlavy dokopy a začali predávať propagačné USB kľúče. Po veľkom úspechu začali pridávať aj ďalšie produkty, pričom ich internetový obchod dnes obsahuje viac ako 30 druhov originálnych tovarov.

"Zákazníci nám začali písať, či vieme vyrobiť aj iné reklamné predmety. Ponuka firmy sa tak v krátkej dobe obohatila aj o diáre, reklamné perá s potlačou, dáždniky, hrnčeky, tričká, tlačoviny a mohol by som pokračovať ďalej. Novinkou sú napríklad prenosné nabíjačky," vysvetľuje Martin Bušo, konateľ spoločnosti.

Veľkou výhodou je, že nie je predmet ako predmet. Každý klient si môže sám navrhnúť to, ako by mal jeho tovar vyzerať a z akého materiálu by mal byť vyrobený. Zároveň však CoreCom podáva pomocnú ruku každému, kto sa nevie rozhodnúť. Dokonca si môže vybrať z grafických návrhov, ktoré pripraví priamo firma podľa dodaného zadania.

Pri pohľade na jedinečné reklamné predmety a USB kľúče najrôznejších tvarov však musíme povedať, že kreativita trnavskej spoločnosti vôbec nechýba.

"Náš cieľ je v prvom rade porozumieť potrebám klienta tak, aby výsledný reklamný predmet spĺňal účel a cieľ. Vždy sa snažíme o budovanie dlhodobej dôvery založenej na slušných partnerských vzťahoch," hovorí o vízii firmy Martin Hlavatovič.

Reklamné perá s potlačou a USB

Keď sa bližšie pozriete na katalóg, ktorý obsahuje reklamné perá s potlačou a ďalšie písacie potreby tak zistíte, že ich cena nie je vôbec závratná. Jeden kus pera je možné zakúpiť už za 7 centov, pričom na výber máte z viacerých farieb.

V prípade, že máte aj dlhodobých klientov, ktorých si vážite, tak ich môžete potešiť aj luxusnejšími perami. Firma CreoCom prináša aj veľmi neobyčajné reklamné perá obsahujúce USB kľúč. Jedná sa o veľmi praktický propagačný predmet, ktorý plní hneď dve funkcie a určite sa nestratí len tak pohodené v plnej zásuvke pracovného stola.

Netradičné reklamné predmety pre firmy

Reklamné perá s potlačou a logom sú už akýmsi základom, ktoré by mala mať každá firma „na rozdávanie“ pre svojich zákazníkov. Okrem toho však treba zdôrazniť, že CreoCom prináša aj veľmi netypické propagačné predmety.

Za spomenutie určite stojí napríklad včelovina od slovenských včelárskych majstrov alebo reklamné sladkosti, ktoré nielen potešia ale aj zasýtia maškrtné jazýčky. Pokiaľ nahliadnete na webovú stránku www.reklamne-predmety.sk a prezriete si kategórie, tak budete mať čo robiť, aby ste si vybrali.

A nečudo, veď obaja konatelia sa pravidelne zúčastňujú zahraničných konferencií v Nemecku a Číne, aby na Slovensko prinášali nové nápady na reklamné predmety. Tie potom tešia nielen ich a vás – ale hlavne všetkých obdarovaných klientov!