Ako nám je už veľmi dobre známe, práca v kancelárii je považovaná za nenáročnú. Neuvedomujeme si ale, že aj ona má negatívne stránky, ktoré by sme nemali prehliadať. Ako ale zefektívniť prácu v kancelárii a motivovať zamestnancov k lepším výkonom?
Vhodným zariadením pracovného priestoru
V prvom rade by ste mali myslieť na to, že aj nevhodné usporiadanie nábytku môže spôsobiť to, že výkon zamestnancov začne rapídne klesať. Zamestnancom nemusíte kupovať do zásoby špičkové mobily Xiaomi, ktoré potrebujú k svojej práci. Sústreďte sa skôr na podstatnejšie veci, ako zabezpečenie kvalitného pracovného stola, ergonomickej kancelárskej stoličky alebo plne funkčného počítača/notebooku. Kancelária, kde zamestnanci pracujú, musí byť svetlá, dostatočne vetraná a prístupná.
Dobrými vzťahmi s kolegami a zamestnávateľom
Ako nadriadený vzťahy medzi kolegami nemôžete v 100% miere ovplyvniť. Určitým spôsobom ale do nich môžete zasiahnuť. Ak máte vo firme zamestnanca, ktorý na každom kroku robí rozbroje a mnoho zamestnancov kvôli nemu nemôže vykonávať svoju prácu tak, ako by mali, práve vy môžete rozhodnúť, či s nepohodlným zamestnancom rozviažete pracovný pomer, alebo ho len napomeniete. Nepohodlný zamestnanec bude pravdepodobne zúriť a vy budete vôbec radi, že na svojom telefóne máte spoľahlivé tvrdené sklo na mobil. Musí však pochopiť, že jeho správanie škodí firme.
Keď budú zamestnanci čokoľvek potrebovať, buďte im k dispozícii, udržiavajte si s nimi dobré vzťahy, pretože práve to ovplyvní vo veľkej miere ich výkon. Majte neustále zapnutý svoj služobný Dual SIM mobil, aby vás mohol zamestnanec kontaktovať, ak sa objaví nejaký problém.