Druhú šancu na urobenie prvého dojmu nedostanete. Síce sa táto fráza používa už roky, stále platí. A keďže hotely či iné ubytovacie zariadenie čelia rýchlo sa meniacemu správaniu, preferenciám a očakávaniam hostí, prvý dojem je určite dôležitý.
Ak chcete vaším hosťom ponúknuť útulné ubytovanie a uspokojiť ich potreby, prečítajte si nasledujúce tipy, ktoré by vám k tomu mohli pomôcť.
Zákaznícky servis
Niet pochýb o tom, že COVID-19 zmenil cestovný ruch. Mnoho ubytovacích zariadení musí prejsť úpravami a zmenami, a to celkom rýchlo, aby sa nestalo to, že biznis budete musieť zavrieť. Okrem toho, aby ste splnili požiadavky zákazníkov treba sa bližšie pozrieť na to, ako urobiť vaše zariadenie lákavé, ako im spríjemniť ubytovanie a zároveň by malo byt priateľské ku hosťom.
1. Pripravte vašich hostí už vopred
Aj, keď väčšina sa na návštevníkov pripravuje až pri vstupe, vy môžete ísť ešte o krok ďalej a už pred návštevou poslať uvítací balíček e -mailom alebo poštou. Uvítací balíček môže obsahovať napríklad jasné informácie o ubytovacom zariadení, o polohe, mapy oblastí, pokyny k parkovaniu, pokyny pre vstup do priestoru recepcie vašej organizácie, pokyny pre registráciu, zoznam tímu ľudí, s ktorými prídu do kontaktu a čokoľvek iné, čo považujete za nevyhnutné. Odoslanie uvítacieho balíka je jedinečný spôsob, ako ukázať hosťom, že ich očakávate.
2. Úsmev a srdečné pozdravenie
Už len jednoduchý úsmev môže spôsobiť povzdvihnutie nálady. Kľúčom je zaistiť, aby vaši hostia mali pocit, že ste radi, že ich vidíte a ich prítomnosť je očakávaná a vítaná. Na dosiahnutie týchto cieľov je potrebný samozrejme pozorný personál. Mali by ste informovať zamestnancov recepcie o vašich očakávaniach pri vítaní návštevníkov. Zaistite, aby boli vaši zamestnanci na recepcii pozorní.
3. Predvídajte bežné potreby
Po príchode môžu vaši návštevníci napríklad potrebovať použiť toaletu, môžu byt' smädnni alebo hladní a chceli by nejaké ľahké občerstvenie. Aby sa vaši návštevníci cítili pohodlnejšie, odporúčame vám ponúknuť možnosti občerstvenia, viditeľne vystavené tabule smerujúce na toalety či označenie izieb.
4. Urobte vašu recepciu otvorenejšou a príjemnejšou
Okrem uvítania návštevníkov je dôležité zabezpečiť, aby bol váš priestor recepcie, čo najteplejší a najpríjemnejší. Recepcia by mala byť najskôr dobre osvetlená a čistá a mala by pre vašich návštevníkov poskytovať dostatok miesta na sedenie a čakanie na ich príjemný apartmán.
Aby bola vaša recepcia zaujímavá, čo pomôže vytvoriť pozitívny prvý dojem vašich návštevníkov, odporúčame pridať zmyslové zážitky. Môžete do miestnosti zakúpiť jukebox s príjemnou relaxačnou hudbou, kvalitné voňavé sviečky, kvety a rastliny, ktoré priestor rozžiaria a dodajú mu viac farby.
Do úvahy treba vziať aj:
- Flexibilné podmienky rezervácie
- Čistota a hygiena celého ubytovacie zariadenia
- Wellness služby a vybavenie
Aby sa hostia cítili, ako doma oboznámte ich s miestnymi a kultúrnymi zážitkami. Ponúknite im dostatok informácií o okolitých atrakciách, reštauráciách či iných kultúrnych akciách.
Zdroj obrázkov: Unsplash a Pixabay