Reklamné predmety majú svoje miesto aj v dnešnej online dobe

Digitálna doba, v ktorej žijeme, sa prejavuje asi vo všetkých oblastiach našich životov. Výnimkou nie je ani marketing. Veď kto by bol ešte pred rozmachom internetu predpokladal, že príde doba, keď bude pre firmy prioritou v rámci marketingu mať efektívnu reklamu online?

Marketing nie je len o internete

Rôzne formy internetovej reklamy sú v súčasnosti neoddeliteľnou súčasťou úspešnej marketingovej kampane. Keďže online trávime značný čas každý deň, je preto logické, že sa nás firmy snažia v tomto virtuálnom priestore osloviť. Nehovoriac o tom, že s dobrou reklamou na internete môžete mať „za málo peňazí, veľa muziky“, keďže často ide o naozaj výkonný a efektívny reklamný formát.

To však neznamená, že sa skončili časy reklamných agentúr, ktoré za hlavné pracovné nástroje nepovažovali internet, ale tlačiareň, či rezací ploter. Tlačená reklama a obzvlášť reklamné predmety majú vo svete marketingu stále svoje miesto.

V čom majú reklamné predmety výhodu?

Predsa len, reklamné predmety dokážu to, čo spomínaná online reklama, ale ani spoty v rádiu, či televízii nedokážu nikdy: interagovať so zákazníkom fyzicky. „Zážitok“ zo značky tak môže byť na úplne inej úrovni.

Reklamné predmety aj podnecujú prieskum značky. Pýtate sa ako? Predstavte si, že sa vám do rúk dostane nejaký reklamný predmet s logom a názvom firmy vytlačeným na sublimačnej tlačiarni, pričom pre vás je tá firma neznáma. Čo urobíte? Ak zo zvedavosti zadáte názov firmy do internetového vyhľadávača, patríte k drvivej väčšine ľudí. Už nám rozumiete?

Samozrejme, dôležitú úlohu zohráva aj to, o aký reklamný predmet ide. Veď určite máte ešte v kancelárii zásobu pier a kalendárov od obchodných partnerov, ktoré ste dostali ako vianočné darčeky. Netvrdíme, že v nejakom zaujímavom prevedení nemôže byť pero alebo kalendár vhodným darčekom, ale naozaj zabodujete hlavne vtedy, ak prídete s niečím originálnym.


Zdroj obrázka: Kzenon / Shutterstock.com