Na sociálnych sieťach strávime veľa času. Nielenže nám uľahčujú komunikáciu s priateľmi, vyhliadneme si tam firmy, ktoré ponúkajú produkty, po ktorých túžime. Práve preto by mali sociálne siete využívať všetci podnikatelia. Nielen reklama v Google umožňuje navýšiť počet klientov za pomerne krátku dobu.
Pravidelné pridávanie príspevkov
Dôležitá je však pravidelná aktualizácia fan page stránky. Ak budete pridávať príspevky len pár krát za rok, zákazník si neklikne na vašu fan page stránku a tým pádom ani na web a e-shop vašej firmy. Okrem pravidelných zaujímavých príspevkov robievajte aj súťaže o vaše produkty, pridávajte videá, zapojte zákazníkov do procesu výroby finálneho produktu. Uvidíte, že aj vďaka tomuto sa dostanete do povedomia ešte širšej skupiny ľudí.
Využite Facebook
Odporúčame vám sústrediť sa najmä na sociálnu sieť Facebook. Na Facebooku sa združuje takmer každý človek, preto si pokojne zaplaťte za reklamu na Facebooku. Súčasťou profilu užívateľov sú aj údaje o veku, pohlaví a záľubách, ktoré sú mimochodom ideálnou príležitosťou na správne zacielenie skupiny. Nezabúdajte si však vybrať kvalitnú agentúru so skúsenosťami a pozitívnymi referenciami. Zverte sa do rúk skúsených odborníkov a uvidíte, že behom krátkej chvíle budete na výslní.