Urobte si poriadok v reklamáciách a ušetrite čas

Spoznajte systém, ktorý pomáha firmám s reklamáciami, živnostníkom, či e-shopom.


Ak pri podnikaní vybavujete reklamácie, pomôže vám efektívnejšie využívať čas. Už po registrácii pracuje za vás. Stačí vyplniť základné kontaktné údaje a máte k dispozícii online reklamačný formulár (môžete si ho umiestniť priamo na e-shop) a všetky dokumenty, ktoré potrebujete k vybaveniu reklamácie.

Zaručuje 100% správnosť pri vybavení reklamácie a zjednodušuje samotný reklamačný proces. Prešlo ním už viac ako 80 tisíc reklamácií. Systém rieši aj častý problém s lehotami reklamácií, sleduje ich stav, zaručí, že nezabudnete na zákonnú lehotu. Nevybavené, či odložené reklamácie vám vždy pripomenie e-mailom.

Jednou z hlavných výhod je informovanosť o priebehu celej reklamácie. Zákazník je plne informovaný o stave svojej reklamácie e-mailom alebo SMS správou. Systém ponúka rôzne doplnky vo forme prehľadných štatistík, formulárov k reklamáciám, kategórie, možnosť odosielania do externého servisu.

Užitočnou novinkou je Listová zásielka. Ako to funguje? Výzvu na vyzdvihnutie reklamácie už nemusíte odosielať zákazníkom vy. Vytlačíme ju, zabalíme a odošleme zákazníkovi, nemusíte nikam chodiť a ušetríte svoj čas.

A aby ste všetky náležitosti ohľadne reklamácií zvládli vždy správne, e-mailom každý mesiac dostanete zmeny v zákonoch, či rozšírenia systému. A ako si môžete vyskúšať systém na správu reklamácií?

Zaregistrujte sa a evidujte reklamácie aj s online reklamačným formulárom, ušetríte tak veľa času a zaručene budete spokojní. A ak máte ročne menej ako 20 reklamácií, systém môžete využívať zadarmo.


prservis