Pozrite si náš výber toho „naj” nielen v slovenskom malom podnikaní za uplynulý týždeň..
#leadershipavzdelávanie
Robte, čo vás baví! Ako na to, vám poradí STARTITUP.
#inovácieatrendy
Sociálnu aplikáciu LinkedIn kupuje Microsoft. Či a pre koho to bude dobré, to ešte uvidíme (startupers.sk).
Dúfali sme, že ME vo futbale budú hlavne o radosti. Namiesto toho prehra s Walesom, vyčínanie fanúšikov a potreba vydávať aplikácie upozorňujúce na teroristické hrozby (Denník N) či vyhlásenia, prečo neodleteli rodinní príslušníci hráčov (šport.sk).
V prehľade naj noviniek na Facebooku podľa nás zabudol touchIT na videokomentáre a 360-stupňové fotky.
Chcete zarábať cez Airbnb? Ako to funguje, prezrádzajú pelipecky.sk.
#podnikateľsképrostredie
Koniec živnosti a spoločnosti s ručením obmedzeným nie je iba o neúspechu. Preto môžu byť informácie tohto druhu osožné pre všetkých podnikateľov (podnikam.sk).
#ľudiaapríbehy
Jednoznačne najúspešnejším článkom tohto týždňa je ten o food stánku na Kramároch (refresher.sk).
Vy ju nepotrebujete, ale vašim kamarátom by sa mohla zísť..;) Slovensko-česká mobilná appka Becomme pomôže nesmelým chlapcom zbaliť dievča svojich snov (STARTITUP).
Často to začína takto. Ľudia naberú skúsenosti a inšpiráciu v úspešných firmách v zahraničí a potom si splnia vlastný podnikateľský sen. Po odchode z booking.com rozbehli mladí Slováci Boataround (startupers.sk).
#marketingastratégia
Udelili ceny najlepším slovenským reklamám Zlatý kliniec (Denník N).
Erik Kubička
13. 6. 2016
Foto: Facebook Kramáre Burgers