Aj keď si firmy vyhľadávame väčšinou už na internete, osobný kontakt s potencionálnymi klientmi je pre firmy dôležitejší ako reklama. V takmer každom meste sa v pravidelných intervaloch konajú tematické eventy zamerané na konkrétnu oblasť.
Ak podnikáte a chcete zvýšiť zisky, zúčastňujte sa tematických výstav a eventov.
Vlastný promo stánok
Keďže na takýchto eventoch a výstavách budete propagovať produkty firmy, je potrebné mať zaujímavý promo stánok. Povinnosťou každého záujemcu zúčastniť sa takýchto akcií je doniesť si promo stánok a prenajať si priestor v danej hale, kde sa táto akcia bude konať. Vlastný promo stánok sa vám zíde, nakoľko ak chcete uspieť, musíte sa pravidelne takýchto akcií zúčastňovať. Kontakt s klientmi na takýchto akciách zvýši povedomie o vašej značke a hlavne pomôže vám zvýšiť počet klientov, a to v priebehu krátkej doby.
Na výstavy sa najčastejšie nosí práve výstavný stánok v tvare L otvorený z oboch strán a s úložným priestorom v rohu stánku.
Zaujímavé reklamné letáky
Keďže chcete na evente zaujať, okrem kvalitného expo stánku musíte popracovať na výrobe kvalitných a hlavne pútavých reklamných letákov. Práve reklamné letáky budú prvý kontakt potencionálnej klientely s vašimi produktami, službami, či víziou vašej firmy a preto by ste si na ich výrobe a grafickom návrhu mali dať záležať.
Okrem reklamných letákov nezabúdajte na vizitky, ktoré spolu s reklamnými letákmi budete rozdávať návštevníkom eventov.
Reprezentatívna osoba zastupujúca firmu
Ak chcete zaujať na eventoch a výstavách, okrem vlastného promo stánku, vizuálne pútavých reklamných letákov a vizitiek zverte prezentáciu firmy dôveryhodnej komunikatívnej osobe, ktorá je dostatočne informovaná o smerovaní firmy a o produktoch a službách, ktoré ponúkate. Nemôžete si dovoliť, aby osoba, ktorú ste poverili prezentovaním firmy, zostala zaskočená na otázky týkajúce sa vašej firmy.