Online poradňa

Online poradňa slúži užívateľom ako priestor pre komunikáciu o všetkom, čo súvisí s podnikaním. Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít.

Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít. Pre zadávanie otázok musíte byť zaregistrovaní. Vyberte si tému. Kliknite na políčko "Pridaj novú otázku". Napíšte nadpis a text otázky. Odošlite kliknutím na "Odošli otázku". Nadpis a text otázky sa ihneď objavia na obrazovke. Odpoveď dostanete do jedného týždňa. O zodpovedaní Vašej otázky budete informovaní aj emailom.

Snažte sa o stručnosť, výstižnosť a dodržiavanie zásad slušnej a profesionálnej komunikácie (v prípade nejasnej otázky Vás požiadame o spresnenie).

Téma Facebook reklama

Otázka
Dobrý deň, som začínajúca podnikateľka. Založila som internetový obchod zaoberajúcim sa predajom dámskej obuvi a doplnkov. Podnikám skoro 3 mesiace a pre zviditeľnenie svojho obchodu som okrem kamarátov a známych zatiaľ využila printovú (reklamu v dámskom časopise) a internetovú (Google AdWords) reklamu. Nemôžem povedať, že sa neosvedčila, ale očakávala som za vložené financie lepšie alebo rýchlejšie výsledky. Rozhodla som sa trochu rozšíriť svoj finančný rozpočet a chcem investovať do marketingu prostredníctvom sociálnych sietí. Vzhľadom na to, že je na Slovensku najrozšírenejší Facebook, myslím si, že by investície mali smerovať práve do reklamy na Facebooku.
Asi nebude stačiť vytvorenie fan page, a preto sa chcem opýtať, ktoré formy reklamy na Facebooku by ste mi odporučili. Myslíte si, že bude nutné pre správu reklamy a udržovanie interaktivity so zákazníkmi zamestnať špeciálneho pracovníka?

S pozdravom
N. Arenová
Odpoveď
Táto otázka bola zodpovedaná pre prístup k odpovedi sa môžete registrovať.