Online poradňa
Online poradňa slúži užívateľom ako priestor pre komunikáciu o všetkom, čo súvisí s podnikaním. Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít.
Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít. Pre zadávanie otázok musíte byť zaregistrovaní. Vyberte si tému. Kliknite na políčko "Pridaj novú otázku". Napíšte nadpis a text otázky. Odošlite kliknutím na "Odošli otázku". Nadpis a text otázky sa ihneď objavia na obrazovke. Odpoveď dostanete do jedného týždňa. O zodpovedaní Vašej otázky budete informovaní aj emailom.
Snažte sa o stručnosť, výstižnosť a dodržiavanie zásad slušnej a profesionálnej komunikácie (v prípade nejasnej otázky Vás požiadame o spresnenie).
Téma Elektronická faktúra
Zaujímalo by ma, či pri fakturácii je potrebné používať aj klasickú faktúru, alebo mi stačí emailom poslať danému zákazníkovi faktúru elektroniky vo formáte pdf. Musím mať na posielanie elektronických faktúr vytvorený elektronický podpis? Kde a ako by sa dal vytvoriť tento elektronický podpis?
Za odpoveď Vám vopred ďakujem