Online poradňa
Online poradňa slúži užívateľom ako priestor pre komunikáciu o všetkom, čo súvisí s podnikaním. Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít.
Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít. Pre zadávanie otázok musíte byť zaregistrovaní. Vyberte si tému. Kliknite na políčko "Pridaj novú otázku". Napíšte nadpis a text otázky. Odošlite kliknutím na "Odošli otázku". Nadpis a text otázky sa ihneď objavia na obrazovke. Odpoveď dostanete do jedného týždňa. O zodpovedaní Vašej otázky budete informovaní aj emailom.
Snažte sa o stručnosť, výstižnosť a dodržiavanie zásad slušnej a profesionálnej komunikácie (v prípade nejasnej otázky Vás požiadame o spresnenie).
Téma Správne zaúčtovanie - skriňa s montážou a dopravou
S.r.o. -neplatiteľ DPH nakupoval skriňu s montážou a prijala za to faktúru s nasledovnými položkami:
- skriňa 255 Eur
- montáž 13 Eur
- preprava 10 Eur
Chcela by som opýtať že ako treba správne zaúčtovať tieto položky (či to celé treba zaúčtovať ako spotreba materiálu-501xxx/321xxx, alebo správnejšie je tak že 501xxx/321xxx-255 Eur a 518xxx/321xxx - 23 Eur alebo aké je správne zaúčtovanie faktúry?)